Факти
PR-фестиваль

На Міжнародному PR-фестивалі у Києві обговорять панденоміку та вручать репутаційні «Оскари»

Аліна Дронова, спеціально для «ФАКТІВ»

13.05.2021 11:16

У п'ятницю, 14 травня, в Києві відбудеться XIX Міжнародний PR-фестиваль — найбільший діловий форум, присвячений ефективному управлінню репутацією компаній, брендів і бізнес-лідерів. Уже майже 20 років на цьому майданчику провідні PR-профі та фахівці суміжних галузей обговорюють актуальні тренди розвитку індустрії комунікації, нові технологічні рішення, кращі практики репутаційного менеджменту та поширені джерела репутаційних ризиків.

«Міжнародний PR-фестиваль відрізняється виключно широким спектром тем, спікерів, форматів виступів. Це не конференція, не самопрезентація осіб галузі, а бенкет думок та спалахи барв, об'єднаних єдиною ідеєю, тому що ми завжди дивимося на питання репутації не вузькогалузево, а через призму змін у світі, досягнень технічного прогресу, можливостей та ризиків. І дуже любимо знаходити нових цікавих спікерів, яких потім із задоволенням запрошують на інші івенти», — розповіла про філософію форуму голова оргкомітету, партнерка Агентства PR-Service та віцепрезидент Української PR-ліги доктор економічних наук Олена Дерев'янко.

У 2021 року фестиваль пройде під девізом «Прекрасний новий світ!», що відсилає аудиторію до однойменної антиутопії Гакслі. Йтиметься також про ті нові моделі комунікацій, які виникли у зв'язку з пандемічним «чорним лебедем», і про ті зміни, які відбуваються у світі еволюційним шляхом.

Офлайнова частина з урахуванням карантинних обмежень відбудеться в конгрес-центрі столичного готелю Premier Palace, а до онлайн-трансляції планують підключитися учасники з 7 країн.

Програма XIX Міжнародного PR-фестивалю охоплює всі найбільш важливі аспекти роботи сучасного PR-профі. Про своє бачення правил ефективного особистого брендингу та корпоративного управління репутацією з позиції топ-менеджера розповість відомий український бізнес-лідер Петро Чернишов, який у різні часи очолював Carlsberg Ukraine та «Київстар», а нині входить до складу наглядової ради компанії «Фармак». Другим спеціальним гостем стане відомий блогер Діана Глостер, яка розповість про те, як правильно співпрацювати з мережевими інфлюенсерами.

Корпоративний сектор буде представлений на фестивалі компаніями «АТБ», «Кернел», «Нова пошта», «ПриватБанк», «Астерс» Citrus, Smart Holding, Peugeot Citroen Ukraine, «Філіп Морріс». Про передові креативні рішення й можливості вдосконалення контенту PR-повідомлень у різних каналах комунікації розкажуть експерти StarLightMedia, Reface, Httpool, Bickerstaff.826.

Спікери обговорять загрози та можливості, пов'язані з технологічним існуванням правдоподібних візуальних та стратегічних deep fake-ів. Окрему увагу буде приділено питанням збалансованої взаємодії з владою (GR), внутрішнім комунікаціям та розвитку бренду роботодавця, вибудовуванню відносин зі спільнотами у соціальних мережах, Діджитал-копірайтингу та протидії хейтерам, «серфінгу» на новинному порядку інформаційного поля, особистісному зростанню PR-профі й багато чому іншому.

А кульмінацією фестивалю вже у сьомий раз стане церемонія вручення українського репутаційного «Оскара» — нагородження переможців VII Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти». Велике журі рейтингу зі 149 експертів назве компанії, чиї власники, топ-менеджмент і PR-команди змогли побудувати накращі системи репутаційного менеджменту. Нагороди чекають на переможців у 45 номінаціях, які виділені за галузевою ознакою або за основними напрямками роботи над репутацією.

Нагадаємо, журналісти «ФАКТІВ» взяли активну участь у формуванні рейтингу репутації компаній.