ПОИСК
Україна

«Податкова служба вважає себе не сервісом, а органом, який повинен карати, збирати, вимагати», — експерт

12:22 28 жовтня 2021
Лого

Податкова сфера в Україні потребує кардинальних інституційних реформ. Про це в інтерв'ю сайту «Гордон» заявив експерт Офісу простих рішень та результатів, екс-глава податково-митної служби Грузії Георгій Цхакая. За його словами, зараз податкова служба має гарний захист: вони можуть сказати, що збирають більше грошей, ніж раніше. «Податкова служба не бачить себе як сервіс, а лише як орган, який повинен карати, збирати, вимагати, — і цей підхід залишає серйозний відбиток на всьому», — каже Цхакая.

Аргументуючи свою точку зору, експерт сказав: «Ви здивуєтеся, коли дізнаєтесь, скільки та яких документів доводиться бізнесу створювати та відправляти до податкової служби… Це головний біль. У кожній компанії цілі кімнати безглуздих документів, які потрібні лише податковій».

На думку Георгія Цхакая, «якщо людина сама не може на свою компанію заповнити податкові документи та подати їх, а їй потрібна команда шаманів під назвою бухгалтери, які оформлюють документи, це катастрофа. Кожна компанія має бухгалтерію, яка тільки й робить, що спілкується з податковою. І жоден директор точно не знає, про що йдеться у деклараціях».

«Такі дурниці — реалії українського законодавства, — каже експерт. — Ми намагаємось їх поміняти, а Мінфін вигадує сотні тисяч аргументів, чому цього не можна робити».

Раніше «ФАКТИ» писали про намір уряду суттєво змінити порядок податкової звітності для всіх суб'єктів господарювання, що викликало широкий суспільний резонанс.

239

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.