ПОИСК
Україна

Михайло Поплавський виступив спікером на Всеукраїнському форумі «Україна 30. Освіта і наука»

10:45 1 червня 2021
Михайло Поплавський

На Всеукраїнському форумі «Україна 30. Освіта і наука», який відкрив 31 травня президент України Володимир Зеленський, обговорювалися питання української освіти та науки у світовому вимірі, цифровізації та популяризації науки, облаштування комфортного середовища для всіх учасників освітнього процесу.

У роботі сесії «Цифровізація освіти та науки» взяв участь ректор КНУКіМ, доктор наук, професор Михайло Поплавський.

«Університет культури перейшов на змішане навчання. У виші з 2018 року запроваджена й реалізується Концепція розвитку цифрового університету. Тому пандемія Covid-19 хоча і стала для нас викликом, особливо для мистецької освіти, але це не шокувало. Ми були готові психологічно, педагогічно й технічно. Створили „Міжнародний центр інноваційних технологій“. У нас потужно працює факультет дистанційного навчання. Повністю змінили концепцію профорієнтаційної роботи та взаємодії з абітурієнтами. Сьогодні соціальні мережі — основний засіб комунікації із сучасною молоддю. В нас 90% викладачів у соціальних мережах. А що потрібно для молоді? Або молодь тобі довіряє, або тобі не довіряє», — зазначив під час панельної дискусії Михайло Поплавський.

Всеукраїнський форум «Україна 30. Освіта і наука» проходить у столиці з 31 травня по 2 червня, зазначають організатори форуму.

Відзначається також, що учасники заходу, в тому числі представники Офісу президента, Кабінету міністрів, ВР, Міністерства освіти та науки, українські педагоги, вчені, західні партнери, фахівці та експерти, будуть дискутувати на теми сучасних тенденцій в освіті та науці, трансформації освітнього процесу в Україні.

143

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.