ПОИСК
Україна

У ТКГ не змогли домовитися про пасхальне перемир'я

22:59 28 квітня 2021
армія

Пасхального перемир'я на Донбасі, яке анонсував президент Володимир Зеленський, не буде. Зустріч Тристоронньої контактної групи 28 квітня тривала шість годин, але сторони так і не змогли узгодити текст документа про припинення вогню. Про це в коментарі Інтерфакс-Україна заявив спікер українських переговірників Олексій Арестович.

За словами спікера, сторони домовилися продовжувати консультації. Паралельно консультації ведуться на рівні політичних радників лідерів «нормандської четвірки». Є ймовірність, що 30 квітня або 2 травня сторони знову повернуться до переговорів.

Розповідаючи, як проходила дискусія в рамках ТКГ, Арестович згадав, що російська сторона запросила учасників з ОРДЛО. Але при цьому навіть представник російської делегації підтвердив, що хоч і існують збройні формування ОРДЛО, але як суб'єкта переговорів, їх немає. «Один високопоставлений представник з російської сторони… сказав: ми, звичайно, визнаємо територіальну цілісність України. Ця людина також сказала: про „республіки“, звичайно, не йдеться», — заявив Арестович.

Ще один представник переговорної групи Сергій Гармаш розповів, що російська сторона наполягає на залученні до консультацій в ТКГ «гостей» з окупованих Донецька і Луганська. Саме з цим пов'язане затягування переговорного процесу.

Нагадаємо, про можливе пасхальне перемир'я на Донбасі Зеленський заявив 26 квітня. Передбачалося, що новий режим тиші повинен початися з четверга, 29 квітня.

Фото ministry_of_defense_ua//Instagram

211

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.