ПОИСК
Україна

Болгарський зброяр Гебрев визнав поставку боєприпасів Україні, — The New York Times

13:05 25 квітня 2021
Еміліан Гебрев

Болгарський виробник і торговець зброєю Еміліан Гебрев визнав, що його компанія EMCO зберігала боєприпаси на чеському складі зброї і відправила в Україну військову техніку після початку російської агресії, пише The New York Times.

Так, пан Гебрев неохоче обговорював стосунки своєї компанії з Україною. Спочатку він заявив, що припинив весь експорт боєприпасів до країни на початку війни в 2014 році. Але днями він визнав, що EMCO підписала контракт з «уповноваженими українськими компаніями» наприкінці 2014 року після початку війни.

Один чинний та один колишній український чиновник, виступаючи на умовах анонімності для обговорення секретної військової інформації, зазначив, що компанія EMCO підписала контракт у 2014 році на надання артилерійських боєприпасів для українських військових. Щоб російські симпатики в уряді Болгарії не заблокували поставки, ящики з боєприпасами були позначені так, ніби вони призначені для Таїланду, заявив колишній чиновник.

За словами колишнього чиновника, російський уряд у будь-якому разі виявив поставки та тиснув на уряд Болгарії, щоб він покінчив з ними.

Як писали «ФАКТИ», раніше у ЕМСО заявляли, що ніколи не поставляли зброю в Україну і не мали таких планів.

Чехія днями вислала 18 російських дипломатів і оголосила у розшук російських агентів Олександра Петрова і Руслана Боширова. Їх вважають причетними до вибуху на складі боєприпасів під Врбетіце в 2014 році. У Чехії кажуть, що зброя на підірваному складі призначалася для України, а покупцем мав стати громадянин Болгарії Еміліан Гебрєв.

751

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2022 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.