ПОИСК
Україна

Навесні 2014 року можна було звільнити Луганськ і Слов'янськ, але керівництву країни не вистачило сили волі, — Лапутіна

15:47 14 квітня 2021
Юлія Лапутіна в АТО

Українські силовики — спецслужби і армія — могли звільнити Слов'янськ і Краматорськ ще на ранньому етапі антитерористичної операції, але цей план не був прийнятий. Таку заяву в інтерв'ю Інтерфаксу-Україна зробила міністр у справах ветеранів України Юлія Лапутіна, яка в 2014 році в складі об'єднаної групи СБУ брала участь в захисті Краматорського аеродрому.

За її словами, план звільнення Слов'янська був розроблений в момент, коли у Ігоря Гиркин не було силового резерву.

«План був наступний: доозброїти, доукомплектувати сили на краматорському аеродромі. Далі силою ударного угруповання з позицій Краматорська і тих військ, які стояли з боку Ізюма, оточити Слов'янськ і відпрацювати терористів по секторам», — розповіла міністр, припустивши, що цей план могли навіть не доповідати керівництву на рівні міністра оборони або вище.

Також вона повідомила про відхилення вищим військовим командуванням планів силового звільнення захоплених будівель в Луганську і «нейтралізації протиправних дій організаторів захоплення Верховної ради Криму».

«Людям, які взяли відповідальність за країну в той дуже складний період, не вистачало сили волі і твердості», — припустила вона.

Нагадаємо, схожу точку зору в інтерв'ю «ФАКТАМ» озвучив раніше і полковник ЗСУ у відставці Сергій Дубина (позивний «Оріон»), який навесні 2014 року було командиром загону 8-го окремого полку спеціального призначення.

фото СБУ

315

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.