ПОИСК
Україна

Дві сторони однієї медалі: жінка з фейку про «розп'ятого хлопчика» розповіла, чи шкодує про скандальні зйомки

12:50 12 квітня 2021
Галина Пишняк

Російські пропагандисти, які у 2014 році тиражувати фейк про «розп'ятого хлопчика в трусиках» в Слов'янську, знову взялися експлуатувати дитячу тему, заявляючи, що ВСУ причетні до загибелі 5-річного хлопчика в Олександрівському, що в 15 кілометрах від лінії розмежування на Донбасі.

Журналісти «Fake News» розшукали жительку Слов'янська Галину Пишняк, яка повідала світові історію про нібито страчену дитину. Жінка і її сім'я отримали російське громадянство. «Взяли дитину трьох років, хлопчика, — маленького, в трусиках, футболці, як Ісуса до дошки оголошень прибили», — розповідала у 2014 році російським пропагандистам Пишняк. Втім, згодом ті визнавали, що ніяких доказів розказаного нею не було.

«Неправда — нехай буде неправда. Я не хочу нічого говорити: ні так, ні відкидати. Кожен має право на свою думку. Кожен народ … У медалі є дві сторони — біла і чорна. Ну хто бачив, хто там був, той знає. Той прекрасно знає», — каже Пишняк, яка до сьогодні твердить, що її історія про «розп'ятого хлопчика» — правда. проте, зізнається, що це негативно позначилося на її родині.

Після того, як Пишняк стала «зіркою» ТВ, її старший брат розповідав, як вона проклинала своїх рідних, які живуть в Міжгірському районі. Після початку бойових дій на сході країни її покликали у Закарпатті, на що жінка відповіла: «Вас усіх вішати треба! Ви — бандери прокляті, яких тільки душити, труїти і на вила піднімати!»

Фото — скріншот.

1065

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.