ПОИСК
Україна

«Війні можна запобігти, якщо США та Європа твердо дадуть зрозуміти Росії дві речі», — Латиніна

14:12 10 квітня 2021
російські військові

Війна проти України, активну фазу яку задумав відновити Кремль, може не початися, якщо Путін отримає твердий посил від США та Європи. Про це в статті «Нової газети» пише журналіст Юлія Латиніна.

На її думку, Путіна може зупинити усвідомлення того, що війна може скінчитися не відключенням SWIFT або скасуванням «Північного потоку», а тим, що «Захід перестане розглядати Путіна як безальтернативного правителя Росії», що серйозно також позначиться на російській еліті.

Ще один момент може вплинути на агресивне рішення очільника Кремля — це не прагнення Заходу за всяку ціну зупинити війну, а дієвий захист України з боку країн НАТО.

«Війна означатиме війну. Не санкції, на які так шикарно списувати зубожіння. Не переговори: ура, давайте-ка замість Навального поговоримо про Харків! Не соловйови на екрані, які будуть розповідати про розіпнутих укрофашистами немовлят. А означатиме вона військову допомогу українській армії, м'ясорубку на фронті й похоронки, що приходять ядерному електорату «, — пише журналістка.

Латиніна зазначає, що Кремль зважиться на війну в тому випадку, якщо вона буде носити максимально гібридний характер, при цьому буде недовгою. На думку журналістки, така війна дозволить російській влади списати всі соціальні зобов'язання держави, зміцнити свої позиції та вирішити проблеми з опозицією.

Нагадаємо, на думку російського публіциста та вченого Леоніда Радзиховського, Росія, якщо зважиться напасти на Україну, понесе величезні втрати. «Прогулянки» йі «маленької переможної піар-війни» у Путіна в Україні не вийде.

Фото ipress.ua/

1168

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.