ПОИСК
Україна

Таксистами, які різко підвищили ціни в Києві, зайнявся АМКУ

10:48 7 квітня 2021

В Антимонопольному комітеті зайнялися таксистами, які після посилення в Києві карантинних заходів, включаючи обмеження на проїзд в громадському транспорті, різко збільшили ціни за проїзд.

Як повідомляє голова Київського територіального відділення Антимонопольного комітету України Олексій Хмельницький, вартість замовлення таксі в Києві зросла у два-три рази в перший же день дії жорстких карантинних обмежень — з 5 квітня.

Відзначивши, що в відділення надійшло багато скарг з цього приводу, він додав: «Особливо вразила киян цінова політика таких компаній, як „Убер“, „БОЛТ“ і „Уклон“, які мають левову частку замовлень в Києві. Варто зазначити, що перші дві компанії мають іноземне коріння і працюють через відповідні додатки. Таку кількість скарг ми не можемо ігнорувати».

На думку Хмельницького, ситуація може свідчити про «наявність в діях перевізників і особливо організаторів таких перевезень можливих ознак порушення» українського законодавства.

Йдеться про антиконкурентні узгоджені дії суб'єктів господарювання або зловживання монопольним становищем.

«Розпочато дослідження щодо дотримання учасниками ринків надання послуг з перевезення пасажирів в Києві, а також організації таких перевезень у період дії обмежувальних заходів, викликаних коронавірусом SARS-CoV-2», — додав глава тервідділення.

На своїй сторінці в соцмережах він виклав приклад цін за проїзд у кількох перевізників до аеропорту «Бориспіль».

Ексклюзивний матеріал про те, як кияни намагаються дістатися до роботи і назад після оголошення «транспотного локдауна», читайте на сайті «ФАКТІВ».

Ілюстративне зображення з Pixabay.

357

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.