ПОИСК
Україна

Зеленський призначив головного по боротьбі з дезінформацією: що відомо про Поліну Лисенко

17:26 2 квітня 2021
Поліна Лисенко

Президент Володимир Зеленський керівника Центру протидії дезінформації, створеного відповідно до рішення Ради національної безпеки і оборони (РНБО) від 11 березня 2021 року. Про це інформує прес-служба Офісу президента України.

Ним стала колишній керівник проекту з розвитку судової гілки влади і міжнародного співробітництва Офісу простих рішень Поліна Лисенко (з вересня 2020 року вона обіймає посаду директора Департаменту інформаційної політики та зв'язків з громадськістю АТ «Укрзалізниця»).

Анонсуючи початок роботи Центру, Володимир Зеленський відзначав, що в майбутньому він повинен стати міжнародним хабом протидії дезінформації і пропаганді в усьому світі.

«Сьогодні Україна на передовій, в тому числі і на передовій боротьби з пропагандою», — пояснив він свою думку.

За словами самої Лисенко, Центр був створений з метою протидії загрозам національній безпеці і національним інтересам України в інформаційній сфері, боротьби з пропагандою, деструктивними дезінформаційними впливами і кампаніями, недопущення маніпулювання громадською думкою. Його презентація представникам дипломатичних місій в Україні, а також експертам і медіа запланована на вівторок, 6 квітня.

Нагадаємо, за словами міністра культури України Олександра Шевченко, завданням нового центру стане виявлення маніпуляцій і фейків, які запускає країна-агресор. Центр повинен буде звернути увагу глядачів на мислевіруси, що їх розганяються ворожі пропагандисти, і розвінчати брехню медіаманіпуляторов.

Фото Facebook Офісу простих рішень і результатів

732

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2022 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.